Totalt antal besökare

tisdag 16 juni 2009

Förhandsvisning av Proposol !


Ikväll har jag varit på förhandsvisningen av Proposal som har premiär den 24 juni. Trots att man kan gissa sig till slutet , det kan man ju alltid på romantiska komedier, var den klart sevärd. Från början till slut är det gott om scener som leder till många skratt. Det var länge sen jag skrattade högt på bion och det var inte många som satt tysta i salongen. Fanns några tillfällen som jag var tvungen att torka tårarna med tröj ärmen och då var det inte av sorg dom framkallades.

Ni som gillar komedi, romantik gå och se den . Nu vet jag att jag kanske inte är den mest kritiska i mina uttalanden när det gäller film , gillar ju det mesta men den här var en väldigt rolig och bra film . Litar ni inte hundra på detta så kolla in trailern . Det bästa med trailern är att den inte visar det bästa i filmen, finns mycket mer att hämta !


2 kommentarer:

Mia sa...

Ja jag tror jag måste gå o titta på den, absolut!

Kram vännen!

Monizz sa...

Ja, jag gillar Sandra Bullock och övriga filmer som hon är med i. Så jag ska nog oxå försöka masa mig iväg till nån biograf vad det lider. Ha det gott, kram!