Totalt antal besökare

måndag 15 juni 2009

Nu är det sista "ER" för alltid !

Sitter och ser det sista avsnittet för alltid av "ER" . Mitt älskade Cityakuten är snart slut. Jag har följt serien under alla år men jag vet inte om jag känner sorg över att det nu är över. Känner mer att det kanske är rätt och det ligger i tiden. Dom sista åren har jag sett avsnitten, bara för att det är en bra serie men den är inte som den var dom första åren. Då var det den bästa serien!

Skådespelarna som kommit och gått genom åren , man minns dom med glädje och sorg. Vem var inte småkär i Dr Clooney ! Nu är han vara en äldre filmskådespelare som åldrats som jag. Han får mig inte springade på premiären av sin nya film längre. Den tiden är förbi.

Även om den nu tar slut och jag inte gråter över det så känns detta avsnitt lite speciellt. Kan vara medkänsla över dom skådespelare som varit med sen start . Noah Wyle , Dr Carter är den skådespelare som varit med längst,255 avsnitt. Kanske sörjer jag lite med honom för det måste kännas lite motigt att inte få spela Carter något mer...........Om 25 min är det slut och jag undrar vilken ny serie som ska komma och som ska få mig så fast som denna.

Just nu är jag fri ,lite sorgligt men skönt , inga fler måndagar 21.00 ........

1 kommentar:

Madlar sa...

Det finns ett avsnitt som jag börjar tjuta av bara jag tänker på det. Det är det med doktorn (glömt namnet) som dör i hjärntumör, i ett sommarhus med nya hustrun, bebis o tonårsdottern. Medan han ligger där o dör så spelas "Over the rainbow" på ukulele.....nej, nu börjar jag snart grina igen ;)