Totalt antal besökare

fredag 26 juni 2009

Man kan inte vara annat än lycklig !

Jag vet, man kan inte bara tjata om vädret ! Jag kan inte låta bli . Idag har jag varit ledig , jobbade mina timmar tidigare i veckan ! Började dagen med att tvätta sen var jag snabb att fixa ute på gräsmattan. När jag var klar, har du kunnat tro att jag låg avslappnad nere på playan vid någon medelhavs ö . Solsäng och bord, talbok och en stor kanna vatten! Här jag legat nästan hela eftermiddagen. För att svalka av mig har jag fått gå in och göra lite nytta, här har det inte funnits någon pool att svalka sig i .

Nu sitter vi inne med altan dörren vid öppen , inga mygg eller annat kryp finns i närheten. Man känner att det är gott att leva i norr. Myten om mygg har förtvinat sen vi flyttade till kusten. Tidigare i Dorotea ,kunde man aldrig vara ute en fin sommarkväll, man blev helt uppäten. Den tiden är helt förbi , har sett så få mygg sen 2002 att jag nästan glömt hur dom ser ut ?

I Love my life this summer !!!
Hoppas och önskar att vi får samma sommar som 1994 !
Den går till historien !

3 kommentarer:

Madlar sa...

AAAAAAHHHHHHH!!!! Jag kom in! Inte lyckats på evigheter att få tillgång till din blogg. Nu ska jag läsa ikapp o kommentera innan jag blir utslängd igen ;)

Mina ord - min vardag sa...

Hej står du ut i värmen, knappt jag gör. jag har bytat bloggadress och rubrik nu heter sidan mina ord - min vardag och adressen är www.sivandersson.blogspot.com

LenaLustig sa...

Jaaa du Marita! Myggen måste oxå ha flyttat för jag sitter ute fina, ljumma sommarkvällar och blir inte uppäten! Däremot störs jag fruktansvärt mycket av andra saker men skriver inget om det, för det gäller inte alla, så nån kan bli ledsen i ögat och det vill jag inte!!! Kan du gissa????