Totalt antal besökare

onsdag 3 juni 2009

Aska ska komma på besök !

Aska

Idag ska jag skynda mig iväg på jobbet. Jag ska ha Aska på besök på eftermiddagen. Sara har tenta och Ante jobbar lite längre då Susanna och Emelie bytt dag. Susanna går ju skolan och kan inte komma förrän den slutar. Det är mycket som ska klaffa och när vi tyckte vi kom på en bra lösning så uppdagades problemet med Aska. Det blir för lång dag att vara ensam ! NU är hon en snäll , busig tik så det ska nog gå bra , det värsta är att mig är den hon lyssnar minst på i hela familjen. Jag får ladda upp med godis och bajspåsar i handväskan idag innan jag åker iväg....................

Att djur är kloka djur det visste jag redan men att dom är så här begåvade hade jag ingen aning om ! Den översta filem är rolig men med fusk ! Den nedre är helt igenom katten själv !



1 kommentar:

Pernilla sa...

Lycka till med hundvaktandet :)
Kram