Totalt antal besökare

söndag 14 juni 2009

Nu är denna vecka slut ................

....och ikväll är jag helt knäckt ! Jag har slumrat till i soffan flera gånger. Vi kom i säng i natt efter 2,00 och kl ringde halv 7 , Ännu en dag i Vännäs och hund utställning stod för dörren . Idag var det regn i luften när vi for dit och väl på plats kom regnet. Blev väldig lite tid till att förbereda sig , Znappy fick hoppa direkt från mitt knä under paraplyet till ringen.

Han gick inget bra alls men det gjorde inget. Jag insåg när hon bedömde hunden före Znappy att det skulle bli en 2:a idag. Den hunden var liten och fick det och när Znappy skulle upp på bordet sa hon , "mini en" på danska ! Hon var inte över förstjust i Znappys storlek så det blev en 2:a men jättebra kritik och träning för oss båda ! Grattis Mikaela som blev fick BIR med sin tik Bell , gick jättebra för henne bägge dagarna !

Festen igår blev en succé, allt vi planerat i detalj fungerade . Tidschemat höll. Vår Trubadur/DJ/Kareokevärd Hampus var mäkta imponerad. När han såg vårt schema tvivlade han starkt ,och trodde vi tagit oss vatten över huvudet på hur mycket vi hade inplanerat denna kväll ! Han sa att han bla tvivlat att vi inte skulle klara att hålla tiderna . Vi hann tex hålla tal, dela ut presenter, lotteri, rätta och kora vinnare i företags quizen på en halvtimme !! Vårt live band som vi bokat, Captain Longshot gjorde en jättebra spelning. Tror t.o.m dom knöt nya kontakter med Nils denna kväll. Kanske leder det till mer spelningar för dom. Jag ska iallafall hålla koll på detta band i framtiden, tror på dessa grabbar !

Ja det var en lyckad fest , tur var väl det som vi slittit inför denna kväll. Inte undra på att jag är helt knäckt och riktigt längtar till morgon , måndag ! Ser fram emot en lugn vecka utan så mycket inplanerat. Denna vecka har vart helt galen men kul !

Mingelbilder från kvällen,
Här är bilder på dom jag vet jag får lägga ut utan att bli hängd ! Vi var ca 100 st på festen som deltog och jag har över 250 bilder från kvällen..............

2 kommentarer:

LenaLustig sa...

Vilka partypinglor!!!! Nu får du ge dig Marita! Tänk på att du inte är ngn ungdom längre :)

Mia sa...

ha ha ha Lena, du e bara avis!!
Det är ju på det här sättet man håller sig ung! eller vad säger du Partypinglan nr 1 ??...

Kram Mia