Totalt antal besökare

tisdag 16 juni 2009

I dag kom knuten i magen tillbaka.....

Vaknade på strålande humör , pigg och allert. Kan bero på att jag somnade på soffan igår kväll vid 23-tiden och vaknade 2 för att borsta tänderna och krypa ner i sängen. Fick därmed 9 timmars sömn ! Hanna har kompisar är här till sena natten så jag tror att jag ska kunna vara vaken för att se att dom som ska gå hem går och dom som ska vara kvar, är det ! I normala fall lyckas jag men efter förra veckan, har jag som normala fall är en nattuggla tagit semester ! Nu tror jag att det är bara Jakob som sover över men man vet aldrig ! Jag missade vem som gick och vem som är kvar!

Mobil och telefon började ringa efter 8 , olika personer från habben hörde av sig och det var sjukdom som gjorde att man fick stryka i almanackan ! I och med att jag kollade den såg jag en tid som gäller imorgon! Jag ska till tandläkaren , det hade jag förträngt helt . Dom har skjutit på den tiden en gång och nu sitter jag och funderar om jag själv har en andledning att göra det. Tror inte att jag har dubbelbokat något möte i morgon eftermiddag så vad skulle det då kunna finnas för anledning. Knuten i magen är iallafall tillbaka och ju mer jag tänker på det och nu även skriver om detta gör att jag måste avsluta detta inlägg nu ........

..............Toaletten nästa !

1 kommentar:

Madlar sa...

Blä, har svårt för tandläkare trots att jag har kanontänder. Ska själv dit imorgon 7.10 så nu ska här gnidas, petas o skrubbas så emaljen blixtrar :) Hoppas ditt besök går bra.