Totalt antal besökare

fredag 5 juni 2009

SOMMARKUL !


Nu märks det att snart slutar skolorna. Igår var det bal i Umeå för alla studenter. Ikväll ska Daniella rulla upp på röda mattan för den egna balen, som ordnats för henne och alla hennes klasskompisar som tar studenten nästa vecka. Det sägs att VF ska komma och fota ! Om inte hon hamnar på bild i tidningen eller på nätet så lovar jag, att lägga upp bilder senare i natt eller imorgon då balen slutar 01.00 ikväll !!

I dag var Jonny, Jag , Daniella och Ante på Hannas skola för dom hade sommarkul , en timmes underhållning av alla elever som sysslar med musik. Jättekul att som föräldrar slinka in på detta , det är nu man får se alla skolans talanger. I år körde Hanna och hennes kompisar akustiskt . Filmade allt då det blir så dåliga bilder av kameran när det är så mörkt i lokalen.

Jag vet att det är fredag , men jag kan försäkra att jag inte har tullat i någon flaska men man skulle kunna tro det, för sämre filmat har jag sällan skådat. Men blunda och lyssna istället !

Olivia, Hanna, Lovisa och Jossan

Hanna är nr 2 från vänster


1 kommentar:

Mia sa...

Oh så kul! jag förstår att Ella
är spänd av förväntan. Ser fram emot bilderna.
Så duktiga tjejerna är!!
.....Är du säker på att du inte tjuv tullat...lite iaf...???....

Kram!!