Totalt antal besökare

lördag 20 juni 2009

Idag är en bra dag .......

.....för att förbereda inför värmen som kommer till veckan. Jag ska göra fint på altanen. Kanske rycka bort ett och annat ogräs i terasslådan ! Förrådet där ute behöver städas , allt är inkastat dit i vintras när flyttlasset kom. Hittar ingenting , saknar massor med ute saker som jag tror ligger gömda där. Daniella och jag funderar på att plantera lite blommor i krukor . Solen skiner och vi har inget annat för oss.

Jag försökte tidigare på morgonen föreslå en utflykt men Hanna sa promt nej och dom andra har inte svarat än . Nu är kl 14 så utflykten få vara till en annan dag , det hinner ju bli kväll innan vi kommit iväg annars ! Jag tänker iallafall ta mig ut och öppna förrådet så får vi se vad som händer , alla andra är så tråkiga just nu. Daniella sitter klistrad framför TV, sjukhuset visas och då är hon i en annan värld , Jonny i duschen och Hanna instängd på sitt rum.

Vet att jag får troget sällskap av hundarna när jag går ut och det dröjer säkert inte länge förrän Daniella vaknar till och märker att jag är ute och då brukar hon också komma !!!Tur att jag har några vänner en dag som denna , jag är oerhört pigg och sällskapsjuk ! Vill göra något kul !

Inga kommentarer: