Totalt antal besökare

torsdag 29 januari 2009

Wallander på vita duken


Då har vi sett den nya Wallander filmen " Hämnden " på bio. Hade inte så stora förväntningar innan. Dom tidigare filmerna har jag alltid sett på TV:n , så detta var första gången vi valde se den på bio. Jag hade ju lovat Daniella att gå och se den. Vi blev överaskad , den var bra, inte alls tokig.

Bra skådespelare har tillkommit . Det var ju också en överraskning, hur skulle ta till sig dom nya karaktärerna , när inte Johanna Sällström och Ola Rapace längre var med. Jag har alltid gillat Lena Endre, och efter filmen " Se upp för dårarna " är Nina Zanjani en favorit. Bägge var bra i denna film också.

Hur blev det med min nyttiga middag: Popcorn och dricka , jodå det är obligatoriskt på bion och idag var det ingen sur kärring som klagade över illaluktande popcorn. Men jag hann med en riktig middag innan också ; Skrovmål på MAX , även det lika nyttigt !

Nu blir lugnt i helgen , mys med familjen , ingen mer Bio förrän på mån .
Då jag har fribiljetter till förhandsvisning av The Wrestler.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Men vilken slarver, både mat på MAX o popcorn på samma dag! *haha*

Jag funderar oxå på att se den där filmen.

Kram