Totalt antal besökare

tisdag 6 januari 2009

I morgon tillbaks till jobbet.

Så var det slut på ledigheten , jag har varit ledig sen den 15 dec så inte konstigt att man vänt på dygnet. Känns ganska bra att börja jobba igen. Pernilla skrev på sin blogg att nu börjar den vardagliga stressen. För mig är det tvärtom. Jag kommer in i gamla rutiner och ett lugn.

Nu är det stressat färdigt och tack och lov för det. Märkt att jag börjar bli förvirrad och vimsig när jag är överstressad. Här om dagen skulle jag göra så mycket innan jag skulle slänga mig i duschen och krypa till kojs.

Letade runt i flyttlådor ( har ej byggt en garderob än ) Hittade tills slut mysbyxor och tröja . In på toan , kastade ett öga på golvet, där låg tapetserar saker dumpade utanför duschen. Lyfter på toalocket och kastar ner alla mina rena kläder i toan. Behöver jag säga mer ! Överstressad eller ?

Tog lång stund innan jag hittade nya kläder ! Dom i toan blev tvättade på nytt ! Gällde bara att spola och vispa runt lite !! Därför tror jag att jag behöver komma in i lugnet nu !
Innan sängen så ska jag hjälpa lugnet med lite massage !

Inga kommentarer: