Totalt antal besökare

söndag 18 januari 2009

Onödigt vetande !

Onödiga tankar vandrar runt i hjärnan då och då . Frågan är vad som händer med dom . Nu har jag kommit på svaret. Det är inte den som har tankarna som råder om dom ska engagera fler människor än den som väckt tanken.

Ex. Jag såg just Christian Walz har kommit ut med en ny skiva . Plötsligt dök tanken upp ? Vad har han varit dom sista åren. Man har inte hört eller sett honom ? Vad har hänt , har han tänkt göra annat, less på musik, varit sjuk, gått in i väggen , rehabiliterat sig etc etc.

Nu kan detta sluta som mina egna funderingar och tankar för att sedan dö ut om ingen annan medmänniska sätter glöd på dom och få det till en sprakande eld .


Svaret är att det behövs mer en en som kan få liv i onödiga tankar och annat skit , skyll inte på en stackars ensam funderande människa . För att onödigt vetande och annat skit ska spridas och engagera behövs fler en en person !
¨Vi är alla skyldiga "till det någon gång i livet !

3 kommentarer:

Anonym sa...

----Det får mig att undra varför din klocka på bloggen visar rätt men inte ditt datum :0))

Ska jag förköpa biljett till dig med på schlagerklubben till på lördag??

Kramis!

Maritasblogg sa...

Hallå , inatt halv 2 blev det väl den 18/1 ? eller ?
Ja, kan du förköpa till mig också . Sms mig hur mycket så sätter jag in pengar på ditt konto ! // Kram Och tack för att du tänker på mig , skulle ha missat förköpet annars .

Mia sa...

.....När jag läser på din blogg så står det på den att det idag är:
onsdagen den 7 januari och att
August och Augusta har namsdag !! Hmmmm och det stämmer väl ändå inte??!!..... Den ligger lite efter
sig.......
Självklart så fixar jag förköpet, är ju redan på stan! vi kan ta betalningen när vi ses på lördag.