Totalt antal besökare

tisdag 20 januari 2009

Nästa projekt startat !

Denna vecka är det sovrummets tur , att renoveras. Har en del tapeter kvar att riva, sen slipa och tapetsera . Inriktar mig på tapetsering på lediga stunder, Fre,Lör,Sön.
På Lördag ska vi på tjejmiddag till Ersmark för att sen dra vidare på schlager klubben. Mia och Jag och några andra tjejer vi brukar slå oss ihop med. Mer om den på Sön.

Fick en inbjudan om jag ville hänga med på Bruce Springsteen & The E Street Band som kommer till Sverige i sommar!‏ Sällskapet till Stockholm , mest underbara. ( Mia skickade den ) Stockholm är alltid trevligt men tyvärr Mia , Bruce Springsteen har aldrig varit min favorit . Jag kanske är konstig men har inte fastnat för honom.

Försökt fotografera bilder på Znappy i alla möjliga situationer så hans uppfödare får se hur han ser ut, men jag är fortfarande inte nöjd. Kameran klarade dock ta bilder ute trots det var bäcksvart så måste nog skylla på den som är bakom kameran.

Daniella var lite moralisk stöd när jag rev dom förbaskade tapeterna , sitter som berg men inte så pass att dom kan vara kvar !
Znappy
Gizmo
ZnappyZnappy

1 kommentar:

Pernilla sa...

Va duktig du är som orkar hålla på att renovera o greja hela tiden!

Kan bli skönt med en tjejmiddag som avbrott :)

Kram