Totalt antal besökare

söndag 25 januari 2009

Åh vilken Lördagkväll !

Vilken kanon kväll vi hade igår. ! Först en trevlig och kanon god 3 rätters middag , hemma hos Peter och Malin i Ersmark. Sen vidare på Schlagerklubben.
Missade att få bilden på huvudrätten som var lika gott och snyggt upplagt som förätten och desserten.

Först ett väldigt lungt och städat gäng men ju längre kvällen går desto mer släpper vi loss.
Mia berättar om kvällen hon också på sin blogg . Där bävar hon lite över bilderna ! Här kommer dom :



Mia och Katarina
Eva-Karin , Anna , Jag, Malla och Katarina

Malin öppnar födelsedagspresenter,
här fick hon en urtjusig kimmono Jag och Kataria

Malin viker toapappret Gå på toan i Ersmark var en fröjd,
värsta hotellvikningen på toapappret .Skål ! Go drinken !Katarina, Jag och Malla Peter och Anna Fina brudar dricker champange
Här väljer vi låt , enades om Shirleys " Min kärlek " Här är bildbeviset på att vi " STOD PÅ SCENEN " Som Malins brudar . Vi sjöng "
( hellre än bra ) för henne men tyvärr var hon inte i detta rum just då !
Okända talanger i Karaoke
Mia, Anna & Katarina river loss på dansgolvet

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ah shit, dom okända talangerna,dom
som gudar!!! /Jenny

Anonym sa...

Halooo vännen!!!
Tack för dina inlägg på min sem.blogg,skönt att veta att jag finns :) Hoppas allt är väl med ER alla? Vi mår fina fisken men som du skriver så är man ju påverkad av jetlagen, trodde inte man blev så kockolockko!!!! Hörru vilken kanonhärlig fest!!det syns riktigt hur nice det var :) Men en sak måste jag få säga!!! Toapappersvikningen var inget i jämnförelse med all vikning som förekom på vårt hotell, en kväll var mitt gråa, fula nattlinne vikt till ett elefanthuvud!!! och varenda gång jag varit på to och lämnat rummet, när jag sen kom tillbaka var toapapperet vikt i solfjädersform! alltså det verkade som om dom höll koll på mina toabesök!!!!!! P&K nu ska jag nanna!

Mia sa...

Tack vännen själv för en mysig och super skoj kväll !
Som vanligt går den alldeles för fort när man har det så trevligt som vi hade. Vi alla har stoooora leenden på korten du tog, ett bevis på hur det var :0D
Har varit ruggigt trött i dag med, nus ka jag kika på prison break och sedan gå o nanna...........
Kramar !!!