Totalt antal besökare

lördag 24 januari 2009

Fixa och trixa inför kvällen !

Nu väntar snart en skön dusch, sen måla sig och fixa håret. Vet inte vad jag ska ta på mig än. Mina kläder ligger spridda i lådor och jag har ingen koll vad mina partytoppar ligger. Jeansen har jag lånat av Hanna , dom är ny tvättade och ligger längst upp i tvätthögen. Men vad spelar det för roll vad man tar på sig , när man väl kommit i form bryr man sig inte om vad man har på sig.

Mitt jobb i sovrummet är avklarat för tillfället . Nu är det Jonny som ska slipa och spackla innan jag kan börja tapetsera. Tror inte att det kommer vara färdigt för det imorgon som jag hade planerat. Det har varit skidåkning, skidskytte hela dagen och då blir det inte så mycket gjort för honom. Men kvällen är lång ,så han kan ju överaska.

Daniella och 2 av hennes assistenter har varit i Vännäs och haft lunch dejt hemma hos hennes pojkvän A . Det var uppskattad dejt vad jag kan förstå. Hon var väldigt glad och nöjd när hon kom hem för en stund sen.

Nej , nu gäller det att sätta fart , bilen som hämtar mig kommer efter 18 !

1 kommentar:

Pernilla sa...

Hoppas du hade en rolig kväll igår och är pigg idag :)

Kram