Totalt antal besökare

fredag 23 januari 2009

Med positiv inställning går allt som man vill !!

Dom gamla tapeterna i sovrummet är nästan nere ! God middag! Letade länge på nätet sen kom jag på mitt egna inlägg från oktober , då Lena tipsade om " Flämtade Uttern " Kryddade lite mindre denna gång så det passar även mina smaklökar .

Recept "Flämtande Uttern

Sen kom Sophie hit med sin assistent Nathalie . Hon uppvaktade mig med Inflyttnings presenter. Blev jätteglad , men inte alls nödvändigt. Räcker med att hon kommer hit . Nu bor hon tvärs över vägen så vi kan träffas oftare när lusten faller på .

Alla såg vi " Lets Dance " , även här gick det som vi ville. Fortfarade är Morgan, Laila , Niklas dom bästa men nu har även Magnus charmat oss. Han har en given plats att fortsätta länge i programmet.

Fredag blev precis så bra som jag väntade mig imorse. Imorgon fortsatt renovering ,sen tjejfest på Ersmark med schlagerklubben som avslutning.

Inga kommentarer: