Totalt antal besökare

lördag 17 januari 2009

Fixar hundar och river tapeter !

Lördagkvällen är snart slut men då kommer jag igång. Hundarna är borstade, tassar klippta , klorna klippta . Dom ska bada inatt efter sista turen ute. Gissen och jag har bråkat . Han högg mig snabbt och hårt 1 gång medans jag klippte klorna . Jag blir så förbannad då han inte förvarnar . Jag klippte inte för långt in utan det var något som han reagerade på , märkte inget utan hans sylvassa tänder bara högg. Jag klippte färdigt och nu ligger han och glor under köksbordet i köket ensam. Han vet att jag är sur på honom.

Hela sovrummet är ut flyttat utom sängen . Börjat riva tapeter i sovrummet , är nu dags för att fixa sovrummet trots att inga garderobsdörrar är beställda. Jonny och jag har tillbringat timmar vid dator och kataloger. Hopplöst att få ihop en garderob med skjutdörrar . Det är en hel djungel man tillbringar i . Orkar inte kolla mer på det ikväll.

Hannas rum är så gott som klart lite småfix kvar .Det gjorde hon och jag för två veckor sen. Nu kommer bilderna. Ante ska måla den vita väggen med något motiv, hurtsen till data bordet ska beställas men Hanna börjar bli nöjd. Korten nedan ser det inte ut som färger har förändrats nämnvärt men den gamla tapeten gick i mocca brunt och nu har hon en "dyr " grå tapet och vit fondvägg som ska målas på .






Inga kommentarer: