Totalt antal besökare

fredag 16 januari 2009

Fredagkväll !!

Alla springer runt och jag sitter bänkad framför " Lets Dance " . Inväntar Daniella , hon var tvungen in på toa . Nu ska vi sitta och njuta och skruva oss i nästan 2 timmar. Redan efter 1:a programmet så har vi favoriter. Morgan, Laila , och Magdalena. Mojje lämnade oss pga sjukdom , han låg annars bra till men vi har stora förhoppningar på Niklas . Annars har fredagen varit fullt upp.

Försökt att åka och köpa en garderob med skjutdörrar , en som man bygger från golv till tak . Slutade med att vi har en upp sjö med kataloger. Det ska mätas och måttas , rita och planeras . Jag ger upp . Jag vill bara gå in och peka , denna vill jag ha. En som K - affären har ( K-Rauta , kan inte uttala det rätt ) ser ut som den jag vill ha , men där går varje dörr på 8520 kr. Tror jag svimmar ! Kan det vara möjligt att man kan köpa en garderob för över 20 000 kr

God middag ,Inbakad kyckling.
Nu väntas lugn kväll med chips , ostbollar och bra TV.

Och nu börjar alla komma till soffan för att mysa .

Inga kommentarer: