Totalt antal besökare

fredag 9 januari 2009

Härliga Fredag !

Läste just nu min väns blogg, : Pernilla från Falun . Hon önskade 4 dagars arbetsvecka. Vet inte om det gör henne på gott humör då jag säger att det har jag valt just det, i den mån det går. Men jag har ju den turen att göra det ,då jag styr mina arbetstider själv.

Vad har jag då gjort denna fredag:
Morgonen tog jag det ganska lugnt, läste tidning, drack kaffe, ringde syster och bara pratade om ditt och datt .Strosade i pyjamas, ut med hundarna på långpromenad , fortfarande pyjamas under täckbyxor och ,jacka.
Sen duscha, ut och helg handla.
Åh
vi är så lyckliga. Äntligen har vi hittat vårt rums bord och matta. Men som vanligt på beställning, kommer i februari Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge .

God middag och åter igen härliga , "Lets Dance "
Vilken kväll !! Våra favoriter ( Daniella och jag ) är : Morgan och Laila !!
Alltid älskat Morgan ,som person och skådespelare. men vilken show han bjöd på, hade inte räknat med det!
Laila , ja hon har det. När jag såg henne, kunde man tro att det var slutet av säsongen av Lets Dance; Ska bli spännande att få följa alla dansare, dom fredagar man kan framöver !

Imorgon Lördag ska Julen städas ut ! Sen Middag på Droskan men Mia och fam. Tror även Jörgen och Eva skulle med. Alltid skönt att slippa laga middag och trevligt sällskap när man har fullt upp !!

Men för att minnas denna jul delar jag med mig av våran Permotomte ! Just denna tomte har kommit sista åren, alltid lika uppskattad, synd bara att Daniella alltid missar honom. Hon köper tidningen .

1 kommentar:

Pernilla sa...

Jaha, det var ju fuskigt.. att du har det så som jag vill :) Men jag ska väl egentligen inte heller klaga för jag jobbar ju inte så länge om dagarna.. problemet är nog snarare att jag tycker det är superjobbigt att gå upp kl 6 fem dagar i veckan! Jag är då så trött på helgerna o kvällarna så jag tycker jag förlorar så mycket privat, rolig tid.. mej jag orkar bara inte.

Vet du förresten vad jag fick för lösen igår när jag skrev komentar ang popcorn på bion?! Jo, just POPCORN!! Jag höll på att skratta ihjäl mej!!! Himla lyckat var det ju iaf :)

Ha en trevlig Lördag kväll
Kram