Totalt antal besökare

tisdag 30 september 2008

Ont i magen och ont i käften !

Vilken dag !! Just i dag är jag fruktansvärt trött på mig själv .Ibland blir man faktiskt det . Finns nog en del som känner mig, som blir förvånad när jag erkänner detta. Ärlighet varar längst.

Sitter just nu vid Hannas dator , min startar inte . Jävla datorer !! Den är inte 1 år gammal, men jag har väl så mycket skit på den så den orkar inte starta , eller så är den också så förbaskat trött på mig att den skiter i mig ( den också )

Började tidigt att jobba idag för att möta mina gamla kollegor från " fritte " och luncha med dom på stan. Jättekul och efterlängtat möte. Åh, vad jag har saknat dom !

Men som alltid när man inte träffas på så länge, börjar min mun köra Dakar rally. Ska hinna säga hur mycket som helst på kortast tid . Blir bara så . Man vill hinna veta så mycket och berätta så mycket, och man vet att det kommer dröja ett tag till nästa gång .

Stackars Lillemor och Micke , dom är nog trötta nu och måste vila . Allra helst Micke, (vi tog ju en xtra promenad så hans ursöta lilla dotter Wilma fick sova i vagnen. ) Under den promenaden hann jag med ett Formel 1 lopp .

Nu när jag tänker efter, tycker jag xtra mycket synd om honom. Dröjer nog länge innan vi ses igen och då har jag säker förträngt denna dag och undrar varför ?

Ont i magen har jag också, åt som 2 byggnadsarbetare. Måste nog knäppa upp byxorna och vila ett tag . Käken behöver också vila , känns som täningsvärk nu .

Men hur var det nu ? - Man kan aldrig lära gamla hundar sitta !


Skulle behövt detta gummiband idag .

5 kommentarer:

Pernilla sa...

HAHA!! Du kanske ska behålla det där gummibandet på för jämnan!!

Kram

Maritasblogg sa...

Ha Ha , att jag inte tänkt på det, du är smart du !! // kram

Mia sa...

Jag tror att dom tyckte att det var lika kul att träffa dig, trots
ditt "munläder" ....... Dom känner ju dig vännen och vet hur du är :0)
Skippa gummibandet, det klär dig inte det minsta!!

Puss och kram!

Anonym sa...

Halooo där!!!
Jag vet att jag ligger i lä när det gäller dig :) men vet du ibland blir jag så förbannade trött på mig själv, allra helst när jag haft en kackeldag!!! hör min röst som ett eko när jag lagt mig och i hate it!!!

Anonym sa...

Stackars Micke .... =)) Han var faktiskt förbi här på jobbet för några veckor sedan. Jättekul att träffa honom igen !