Totalt antal besökare

lördag 13 september 2008

SLUT PÅ VÄNTAN ! -JAG ÄR MOSTER IGEN !

Jag är så lycklig ! Nu är allt över ! Grattis Grattis , kära syster och svåger och mina Prinsessor ! Nu har dom kommit , dom som vi väntat på så länge.

Ringde Pernilla 12.20, många signaler gick fram , men till slut svarade Matte att dom var på väg in på förlossningen. Vi åkte ut och gjorde ärenden men halvvägs på väg insåg jag att jag glömt mobilen. Vände och hämtade den . Den har sen varit i min närhet hela eftermiddagen och kl 16 ringde telefonen

Det var Matte , allt var bra och dom var födda . Tvilling 1 , ca 13.20 vägde ca 2800 gr . Tvilling 2 , ca 13.40 vägde 3200-3400 gr. Kom inte ihåg exakt ! Jag har nämligen i detta skede i samtalet inte vågat fråga könen men jag visste att det inte finna någon återvändo ! Skulle det vara 2 prinsessor till !

Vad blev det ?

Tvilling 1 , En Prinsessa till
Tvilling 2, EN PRINS !

GRATTIS GRATTIS !

7 kommentarer:

Sara sa...

Åhh, jag ryser !!! Att det äntligen är över och en liten prins fick dom tillslut =)) inte för att jag glömmer lilla prinsessan men jag kan tro att en snopp till är välkommen i familjen =)). Härligt att det är över nu !Kram Sara

Sara sa...

...och grattis till dig med som blivit moster igen!!

Jenny sa...

Grattis å kul att det blev en liten kille med, han får det tufft med 5tjejer att slås med:-)

Grattis till dig med att du blivit moster igen.

Nu ska jag göra välling till mina små prinssor

Kramar Jenny

Viki sa...

Hej och grattis till att du blivit moster igen. Tänk att nu är dom äntligen ute. Kul att det blev en av varje. Hälsa till dom lyckliga men trötta föräldrarna om du pratar med dom. Kram Viktoria, My, Victor, Arvid och Samuel

Maritasblogg sa...

Jag kan bara citera Matte : Prinsen kom sist ut och gjorde slutklämmen på denna familj. Jag älskar alla mycket och lika ... Hoppas att dom avslutar med Prinsen för jag vill hinna med alla lika mycket ! Dom måste tänka att jag börjar bli en äldre moster ( inte gammal men äldre )

Mia sa...

Grattis Moster Marita !!!!!

Tänk att det blev en liten prins (till slut) och en prinsessa till.
Det är en fin "liten" familj, hälsa dom så gott !

puss och kram och Grattis från oss på Ryttargatan 10

Pernilla sa...

Grattis moster Marita!

Kram