Totalt antal besökare

torsdag 4 september 2008

Ny säsong av Idol

Ja, då är det dax igen med att kora 2008 års IDOL. Startade igår igen med en ny jury och en halvtråkig programledare. ( nu var jag snäll ) Första programmen är som vanligt kul förnedring TV. Man kan inte annat beundra dessa människor som helt saknar självinsikt men ett jäkla självförtroende och ställer sig framför hela svenska folket och sjunger ut. Även om dom inte kommer att bli kända och stå på scenen kommer många av dom lyckas med andra saker i livet.

Jag är värdelös på att sjunga , men det vet jag om , har ärliga människor runt om kring mig som flera gånger talat om det. Saknar dessa människor helt vänner , familj och bekanta som kan tala om sanningen för dom. Jag ger alla tondöva deltagare en stor applåd för att ni ställer upp ! Ni är så modiga , tack . Utan er skulle sitta och skruva på sig i soffan , lida med, (åt dom ) och helt vilja stänga av ibland. Ja , med andra ord , det skulle bli mycket , mycket tråkigare program.

Efter att dom plockat ut dom bästa brukar programmet ändra karraktär till att bli ett spännande samtals ämne bland vänner , familj , vilken ska vi hålla på , vem är bäst .

Daniella älskar alla sådana här typer av program , hon bara ökar på i sin CD samling med nya artister och Idoler . Varje gång någon dyker upp i Umeå och spelar ,är vi där och kollar in dom . Hittade några bildbevis i datorn på en del av sina Idoler . Hon har ju alltid turen och charmen att få posera med dom .

1 kommentar:

Pernilla sa...

Vilken lycka att få träffa alla idoler!!
Jodå, jag har en mailadress:
pernilla_engvall@hotmail.com

Kram