Totalt antal besökare

lördag 6 september 2008

Eurovision dance contest


Nu skiter jag nog att se fortsättningen. Sverige ligger på 10:e plats med 4 poäng. Inte alls rättvist. Dom var otroligt proffsiga och snygga. Domaren gav högst poäng till Danmark som dansade modern Jazz ! Det är ju pardans dom tävlar i ! Fattar ingenting ? Men det är som vanligt . Finns bara 2 förklaringar.
- Jag är för självupptagen och tycker alltid att Sverige är bäst!
- Har ingen som helst kompetens att döma dans och ska inte ge mig in i det heller!

kan en bra film på sena lördagkvällen kompensera bort besvikelse och tankar!
- Ja , jag tror det , frågan är bara vilken ska jag ta !

2 kommentarer:

Rajala sa...

Hej. Jag förstår absolut din reaktion och ja, ibland kanske man borde tänka sig för. Har själv jobbat som personlig assistent till en kille som faktiskt led av en cp skada. Så jag om någon borde ju egentligen kanske inte skriva så. Men just då, just i stundens hetta så for det bara ur mig och som du sa - du vet att jag inte menade det bokstavligt talat.

Annars så hoppas jag att din kväll har varit bra :)

Malin

Rajala sa...

Men det är bara kul att du skrev, att du reagerade.
Jo absolut, det håller jag med om! Har också mött på många, via jobbet då, som är betydligt mer positiv och framåt än många andra i detta samhälle och de farsinerar mig enormt. Deras styrka och syn på livet.
Men ja, just denna kommentar var så rolig - just då. Jag står för den absolut, men samtidigt var det lite olyckligt sagt.
Du verkar också vara en toppen mamma med positiv inställning på livet. Har suttit och läst lite i bloggen din :)