Totalt antal besökare

tisdag 9 september 2008

FULLT UPP HELA DAGEN


Började morgonen med ett besök hos mäklaren 09.00. Där skrev vi under köpekontraktet på nya lägenheten. Nu är alltså köpet klart och kvar är att skicka in uppsägning på våran. Vidare till banken, sen jobbade jag fram till 17.30 .

Direkt till Bion för att möta upp Daniella , Assstent, Susanna och Hanna . Nu skulle vi äntligen få se ARN . Den har vi väntat på hela sommaren . Här är jag splittrad . Utan att säga för mycket för dom som inte sett den så var den bra, kanske t.o.m bättre än 1:an . Men jag gillade inte slutet. Nu gick man iväg från bion men många känslor som inte var av det lyckliga sorten. Längtar jag efter en fortsättning? Just nu vet jag faktiskt inte om jag gör det.

Tacka vet jag , Filip och Fredrik istället. Just nu reklam i " Vem kan slå Filip och Fredrik" . Serie i 9 avsnitt som verkar vara en kul serie som går ut på att slå radarparet i olika grenar . Jag har plötsligt blivit på mycket bättre humör och upptäcker att jag ser avsnittet med ett stort flin på läpparna. Kommer somna gott ikväll också efter att ha muntrats upp av dessa killar.

Inga kommentarer: