Totalt antal besökare

fredag 12 september 2008

Vi får fortsätta vänta !!

Julia,Matilda,Elina Emma väntar också på sina nya syskon .

Alla väntar , vi här i Umeå , släkt , vänner i Vilhelmina , Dorotea och övriga Sverige . Trodde när jag väl somnade i natt att, imorgon när jag vaknar är jag moster igen till 2 till . Men Icke .

Flickorna har fått en ny Kusin , Mattes syster hann in efter Matte och Pernilla och födde en tjej . Grattis , Grattis. Nu ligger hon också i Lycksele , kul för dom att dom hann träffas men det kan inte vara kul för Syrran och Matte att det står så still och inte händer något.

Nu vet man iallafall att allt är bra , men att dom är less , hon har ont och är trött.. Pernilla som har varit van att åka in och vips har dom ploppat ut. Kanske det är grabbar denna gång ?

Fanny och hennes familj ska även dom hålla mig underrättad ifall dom får veta något innan oss. Dom är ju på gården dagligen så nu känner jag mig lugnare..

Pernilla ringde vid 11 och sa att dom törs knappt starta mobilen , det formligen öser in sms från alla. Dom blir säkert jätte trötta på alla som undrar och funderar , men vad ska man göra. Det går inte låta bli . ( dom har full förståelse för oss alla som väntar , och vill också att det ska vara klart någongång)

Hade man veta att det skulle ta så lång tid ,hade man väl startat en telefonlista till alla ,så hade dom kunnat ha kontakt med en och sen för man det vidare.

Nu får vi hoppas att det snart är över och klart, för vi alla, som är är nära , kära och vänner kommer att fortsätta undra , fundera och vänta !


4 kommentarer:

Sara sa...

Finns på jobbet hela helgen... du vet var du når mig =)) Kramelikram !

Monizz sa...

Inget är som väntans tider... Även här följer jag med spänning när de små liven kommit fram. När du pratar med "Svister", så hälsa även från mig :) Själv har jag också fött tvillingar nu, -7kg borta :) (2 denna vecka) kram, kram, hälsa resten av familjen oxå/
Mona

Jenny sa...

Hejsan hej!!

Kul att höra av dig,å grattis till att du ska bli moster igen.

Hälsa Pernilla å gratta

Kramar Jenny

Sara sa...

inget nytt.. ?