Totalt antal besökare

lördag 6 september 2008

Do you think you can dance ?

Mina Prinsar Znappy Och Gizmo

Nej , inte som dom på kanal 5. Sitter och tittar på reprisen av programmet. Otroligt , vad duktiga dom är . Ikväll är det Eurovision dance contest på kanal 4 med Danny Saucedo, Jeanette Carlsson som tävlar för Sverige. Det blir att heja på dom med godis framför tv.

Vi är hundvakt i helgen åt Antes och Saras , ASKA. Går jättebra , fast mina prinsar inte alls gillar henne. Hon vill ju bara busa och är större än dom, buffligare och väger säkert 15 kg . Znappy blir så sur och Gizmo vansinnig!

Annars är det inget speciellt inplanerat denna lördag. har lite bloggtorka . Sitter och kollar lite heminredning och får inspiration hur vi ska inreda vår nyinköpta lägenhet.

Just ja, det har jag nog glömt berätta ? Vi har äntligen hittat en bostadsrätt som fungerar med tanke på Daniella och hennes permo. Vi har sökt i 3 år efter något mindre och nu hittat denna 5:a på Trattgränd / Västra Ersboda. Vår lägenhet på över 200 m2 är alldeles för stor när vi bara är 4 som bor kvar i familjen .

Den 1 dec är den vår och vi har kvar vår lgh till den 31 dec. Har då gott om tid att bostadsanpassa den nya och börja göra om i den. Är inte mycket gjort i den sen tidigare.

Så 2009 blir vi Västra Ersboda bor istället för Östra . Någon tanke att lämna Ersboda för gott har vi inte . Vi trivs alldeles utmärkt här uppe ! Kan också vara en av andledningar att det tagit sån tid att hitta en, vi ville inte lämna ERSBODA.

Ett litet tillägg till det jag skrev tidigare. Det GÅR bra med ASKA förutom att hon smet. Vi har hållit på närmare 1 timme allhopa med att få fast henne. Jävla skithund ! Just nu är hon inte mycket värd !!

Glömde också tillägga att VOLBEAT är en Dansk grupp som min son visade mig häromdagen. Jag lyssnar inte så mycket på denna typ av musik dom dom här gillade jag !

Inga kommentarer: