Totalt antal besökare

söndag 14 september 2008

Den jag beundrar mest


Pratade med min älskade systeryster idag på fm . Hon mådde som en lärka , trots att hon är trött . Alla har vi någon vi beundrar , mamma , pappa , vän eller någon storhet som levt för länge sen. Jag har aldrig tänkt på vem jag har som förebild , men idag har jag kommit till insikt vem som jag ser upp till och beundrar. Min älskade syster.

  • Hon finns för mig när som helst jag behöver henne .
  • Har en underbar familj som jag älskar så jävla mycket
  • Har alltid bra svar när man funderar över något
  • När jag har häcken full frågar hon alltid om hon ska komma och hjälpa ( trots hon har 100 ggr mer att göra än jag )
  • Åker in till förlossning 12.20 och föder tvilling 1 :13.23 och tvilling 2: 13.33 sen sitter som vanligt och äter middag ute i matsalen på BB kl 17.00 ( nu är det dom rätta födelsetiderna )
  • Glad och positiv i telefonen idag fast dom varit vakna 02-05,30
  • Har en underbar man , Nu 6 barn, 3 hundar ,2 katter , 3 hästar och alltid igång från tidiga morgon till kväll utan att klaga .
  • Ser ung och fräsch ut fast 6 barn på 8 år
  • Orkar mer än jag
  • Som aldrig missunnar mig eller familjen något utan vara peppar och är glad när något positivt händer.
  • För att hon är MIN syster.

Tack Pernilla för att du finns , älskar dig så mycket !

Inga kommentarer: