Totalt antal besökare

onsdag 24 september 2008

Ledig dag !

Lill Prinsen , 10 dagar gammal

Lill prinsessan, 10 dagar gammal

Idag har jag haft en ledig dag. Såg hela Rix MorronZoo innan jag kastade mig i duschen för att möta upp , Syrran, Matte och tvillingarna på lassa. Dom åker 1 gång i veckan för att gipsa prinsens fot som är sne. Snusade och gosade med dom . Tänkt vad fort dom förändras , trots att dom är bara 10 dagar så har dom förändras lite. Dom blir bara sötare och sötare ,är också mer vakna med ögonen.

Tur för mig att dom kommer så ofta för då får jag träffa dom , otur för dom som måste sitta och åka 24 mil enkel väg i minst 8 veckor framåt. Fick också tillfället att luncha med dom. På eftermiddagen vände dom hem och då inväntade vi andra maten. Hannas matlagningsdag. Blev asiatiskt , kyckling med pasta . Gott.Laddade och klara för en härlig film , väntar på att bli insläppta.

Kl 17.30 bar det iväg på bion . Daniella hade bestämt träff med sin kompis Sofia och jag fick äran och följa med , dock behövdes jag inte som assistent , Dom hade egna med sig. Vi såg Patrik 1,5
En härlig film. Man skrattade, myste och log mest hela filmen. Den här filmen kan jag se fler gånger.Här är alla nöjda efter filmen. Det var fullsatt trots att det ser väldigt tomt ut , vi väntar på att alla ska gå innan vi bökar oss ut .



Dax ått krypa isäng , måste vara pigg imorgon, ska på konferans i 2 dagar , gäller att vara utvilad.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Åh, den filmen vill jag oxå se. Den verkar vara ganska roligt. Men jag är sååå dålig att gå på bio, det blir lixom aldrig av.

Kram

Anonym sa...

GRATTIS MOSTER!!Vilka sötnosar och äntligen en liten dräng!! Matte hade laddat rejält denna gång:)
Ja du vet ju va det vill säga med tvillingar, du har ju varit med en gång förut, Ö-Vik 29 juni 1992, det kommer vi aldrig att glömma!!P.s GRATTIS PERNILLA OCH MATTE!!!!

Maritasblogg sa...

Ö-vik 29 juni 1992 , är ett av dom finaste minnen jag har . När vi flyttar ska jag leta fram korten , skanna in dom och maila dig dom. Kartongen med kort ligger långt in i skrubben ..// Kram

Ps // Pernilla , du måste se filmen !!