Totalt antal besökare

söndag 28 september 2008

Sophie 30 år !! Allas vår vän och en jäkla bra jurist.

Lovade återkomma idag om vad jag skulle göra igår efter kl 15. Puh, varit trött och seg hela dagen så jag kan ärligt säga att det har tagit emot att sätta sig ner och blogga. Tack iallafall för att en del var spända och Mia, du hade den fyndigaste gissningen. Visste inte att det var Gay parad igår ! Annars hade vi nog dragit dit med Sophie .


Grattis i förskott Sophie ! ( hon fyller på tis , men vi firade henne igår. ) Hon blev kidnappad på eftermiddagen och fick gå på ansiktsbehandling och sen bli spinkad för en utekväll . På hennes kontor stod vi alla andra gömda och väntade . Vid 15.45 kom hon inkörande helt ovetande. Då sjöng vi och hurrade.

Minglade , drack , åt snack , och kollade på Sophies liv i form att ett fotoalbum som hon fick . Åt sen middag tillsammans för att sen dra vidare till slagerklubben , där Charlotte Perelli skulle uppträda .

Vi skålade , dansade , skrattade fram till dom stängde. Träffade även Örjan och hans assistent Mattias där så vi slog oss samman med dom en hel del av kvällen .


Charlotte Perelli fick vi endast höra , knappt se. Fulla gapiga idioter trängde sig hela tiden fram så det var omöjligt att komma fram med rullisar. Många var tillfälligt drabbade av blindhet för det var både den ena och den andra som inte såg en rullstolar och stöp över dom . Hoppas en viss brud , blond , dryg, har jävligt ont i foten idag, jag trampande henne avsiktligt ett par ggr på foten då hon provocerade sig runt oss.. Idag har dom värsta upprörda känslorna lagt sig men igår var hon nära att få sig en fetsmäll ( av vem då ? kan man undra ?lilla jag kanske ... )

När kl var 02.00 var vi nöjda och tog bussen hem , somnade gott kl 03.00 och är som en slö sengångare idag..

Här kommer lite mingelbilder från igår.
Sophie 30 år Grattis
Helena, Magda och Jessica , firar och hurrar !
Marjatta
( ser lite finurlig ut , undrar vad hon har i kikaren)

Anna
( vart tog du vägen ? var inte med när vi drog vidare ...)
Goda drinkar på Cover Club !
Sophie, Camilla, Fredrika
Ännu mer godare drinkar !
Magda och jag
Vilka blickar !
Helena och hennes man
( har helt tappat namnet idag)

Camilla , jag, Örjan
Maria äger dansgolvet !
Sophie är inte bättre än Maria , hon kör järnet !
Mattias och Örjan
Deras speciella foto moves
Malin och Maria
Rockbrudarna nr 1
Helena och hennes man
Rockar loss
(Sophies syster med svåger )
Charlotte Perelli
Var det bästa fotot jag fick men
dock ett bildbevis att vi såg(hörde)henne.
Sophie och Jag

Till alla ni som ställde upp på dessa mingelbilder, tackar ! Det finns totalt 130 st , om ni vill ha några mailade till er. Hör av er till Sophie , så mailar hon mig .

2 kommentarer:

Mia sa...

Hej vännen!

Vad kul med 30-års fest, ni såg ut att ha väldans så trevligt!
Så bra Marita att du "pinkat in reviret" på schlagerklubben, om det blir så att vi går dit nästa lördag :0)

Kramar!

Anna-Panna sa...

Jasså du märkte att jag försvann....hem till min säng...tröttheten tog över!!!
// Anna
http://www.blogger.com/profile/14299728390183266459