Totalt antal besökare

onsdag 17 september 2008

Släktens första och enda proffs fotograf !!

Elina 4 år , Fotograf
Nedanstående bilder har hon tagit själv. Jag kommenterar inte dom utan låter bilderna tala ....


Här med presenteras vår släkts första proffs fotograf . Elina 4 är. Syrran med familj var här hos oss på eftermiddagen och då uppvisade Elina en talang som ingen av oss visste. Hon fick låna min kamera och när dom for hem så passade jag på att gå igenom vad hon tagit för bilder. En del bilder talar för sig själv men vissa måste jag fråga henne vid tillfälle vad hon vill säga med dom bilderna. Delar gärna med mig av några ( finns väl ett 50 tal i samma stil ) . Kanske någon kan säga mig vad konstnären vill säga med vissa bilder ! ?!?




















Nu har vi både en telefonförsäljare , Emma 6 år och en proffsfotograf Elina 4 år i familjen.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Vad kul att låta en fyraåring få fotografera!:)
Blir lite nya perspektiv, liksom..
//Ylva

Maritasblogg sa...

Jag tror nog inte jag skulle lagt ut bilderna om jag inte märkt att hon är fenomenal på att knäppa kort. Hon har gjort det förrut med min kamera och jag funderar varje gång ?- Hur tänker hon , vad är det hon ser? Hon knäpper på mest märkliga saker ! Denna gång ser man ju vad det är, även om det är konstiga saker men ibland är det ren konst !!
Kommer bli något stort av denna dam .. Minns mina ord

Kram