Totalt antal besökare

onsdag 3 september 2008

Måste bestämma mig !

Idag har jag ågren , anmälningstiden till Utställningen i Sundsvall går snart ut och jag vet inte om jag ska åka. Znappy är fortfarande en liten skit . I maj ställde jag ut honom i Sundsvall och det gick jättebra . Han fick 1,2,HP men då var han unde 1 år . Nu är han 1 och har inte vuxit ett jota , mager som en sticka . Kanske jag ska vänta och se om han vuxit till sig och satsa på att ställa ut till våren , de kostar ju en del att åka och man ska få det att funka hemma innan man sticker i väg. Sist lurade jag med mig alla barnen , men dom är inte 5 år längre så det går inte lura 2 ggr. Jimmy och Ante tyckte inte alls det var kul med hundutställningar ! Hur lyckats du ,Pernilla få familjen att hänga med dig ?

Znappy söt och pigg men ack så tanig och liten !
Hälften så stor som vackra Gissen.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Ha-Ha!! Jag sitter här med precis samma ågren!! Har ju precis samma bekymmer som dej, en liten hund. Roxie har ju även blivit attackerad av en stor hund i somras och efter det så är hon väldigt rädd och skakig av sej. Så vad är det att gå ut i ringen med? Kanske bättre att vänta ett tag.. MEN så tänker jag att va f*n det får gå som det vill.. jag får se det som en träning för hennes skull. Hon behöver ju komma ut och träffa andra hundar oxå. Så jag tänkte anmäla mej idag, till både SKK och SDHK.

Att få med sej familjen är ju inte lätt! Förra gången tvingade jag dom *haha* men den här gången åker bara jag och Emma upp.

SJÄLVKLART vill jag även se dej där!!! Så sluta vela... anmäl er!!!

Men det blir inte hotellet för oss den här gången, utan en stuga på en camping i Timrå.

Kram