Totalt antal besökare

söndag 21 september 2008

Celebrator !

CELEBRATOR
Är den övre toppen på denna tandborste
Finns att beställa på nätet för 37 kr såg jag .

Heter det ju !! Tack alla ni som försökt bringa lite klarhet i ordet .
Men söker man på min första stavning kammar man 0.

Borde ha fattat att jag inte stavat rätt. Det är ju inte min starka sida .

Kom först inte riktigt ihåg vart jag hittade ordet första gången men sen mindes jag att jag sett ett tv inslag och då slog det mig . Jag har inte läst om det utan hört det och då har jag nog förvrängt ordet. ( absolut inte medvetet )

Hittade igen tv inslaget på aftonbladet om sexleksaker i hemmet och mycket riktigt Cellibrator var Celebrator men engelskt utal . Engelska och stavning är jag ju hel kass på !!
Men varför folk söker på det ordet och om det har någon annan betydelse , det har jag inte kommit fram till , det får någon annan reda ut !

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3362316.ab?mostViewed=true&range=now&collapsed=true

Inga kommentarer: