Totalt antal besökare

onsdag 12 november 2008

Visst märks det ?

Pernilla, Matte med barn åkte hem idag. Ikväll är det tomt och tyst. Lugnt och skönt tyckte Hanna som har småfrusit hela kvällen. Kanske börjar hon bli sjuk. Jag åkte från jobbet direkt på stan för att fixa håret hos min frissa. Även hon heter Hanna .

Jag har skämt bort mig själv i 2 timmar och nu känns allt bra. Håret har fått sig ett upplyft och färg inför den mörka vintern. När jag kom hem var Hanna den enda hemma, dom andra var på bio. När dom slutligen kom hem så märkte dom inte min förändring. Fick iallafall ingen kommentar . Ofta får jag bara höra hur dyrt det är med tanke på att dom inte märker någon skillnad .

Denna gång har jag bevis på att det syns skillnad !
Se själva och säg om jag går helt i onödan !
Före

Efter

2 kommentarer:

Ylva sa...

Du vart jättegrann! Och de var värt varenda öre :)

Pernilla sa...

Jättefint!! HAHA, det är ingen hemma hos mej heller som märker när jag fixat håret. Men det skiter jag i.. för huvudsaken är ju att man själv känner sej fräsch!Och det är värt varenda krona!!

Jag ser då i alla fall skillnad på dej!

Kram