Totalt antal besökare

fredag 14 november 2008

Shoppat men ändå inte nöjd ?

Vad är det för fel ? Jag har varit på stan och shoppat och är inte nöjd. Alla kvinnor som kan vara på stan och spendera pengar, kommer hem med påsar, är nöjda. Det brukar jag också vara ? IDAG inträffade något, dom kassar jag bar till bilen innehöll inte det som var tänkt. Inte fullt ut iallafall . Krämen; för oss som kommit en bit på väg fanns där, krämen; för dom som tampas med torr, fet, finnig hud fanns där ?

Kräm och rengöring för MIG !
Rengöring för mina yngre döttrar !
Gratis för oss som spenderar , och tror det hjälper !
( det gör det enlig mig )

Missade overaller till tvillingarna ? Topp eller annat snyggt till imorgon !? Ska ut med mina bästa vänner , Mia och Lena . Våra respektive ska med , och en polare till Mia , Jörgen med respektive..

Har fortfarande inget att ha till imorgon?
Vad göra ?
Köpte nya stövlar , men det räcker väl inte ?
Imorgon är en annan dag, kanske jag hinner spurt shoppa ?
Det är jag ju bra på !!

5 kommentarer:

Mia sa...

Men det blir skiiiiiiit snyyyyyggggt med de där stövlarna!!! Har du inga nätstrumpor och kort kort kjol men sexig top til????!!!! det blir kanon vännen!!.........
Puss puss

Anonym sa...

Men Hallå!!!!!!!!!!!!!!
Det finns ingen i hela världen som blir så beklämnd som jag!!!!Va du ska ha på dig??? Det har väl ingen betydelse!!! Jag är mer orolig över: är jag trevlig? hur många hjärnceller har jag kvar? bla bla. själv ska jag dra på mig en "Strisäck" Allt klär en skönhet :)

Anonym sa...

http://www.modezine.com/se/ut/60656/

Lenas "strisäck"

Mia sa...

http://www.modezine.com/se/artikel/63010/blend-she/kjole/

Jag tror att jag ska ha den här toppen på mig!!

Lite tips till dig kanske ??

Puss o kram!

Maritasblogg sa...

HA; HA; HA !! Ni är roliga ni !! Med dessa sexy dress, gör att jag har ännu mer ågren vad jag ska ha på mig !! Hur ska jag kunna platsa in i ert " sex and the city " gäng ???? // Kram