Totalt antal besökare

torsdag 6 november 2008

Häcken full och förskyld !

Efter att sovit lite när det var USAs val-vaka så vaknade jag igår , hes och trött. Min kära syster har tydligen smittat mig, för igårkväll bröt det ut : Förskylning ! Åkte upp igår på lassa för att hjälpa henne när Alvin skulle gipsas . Inga kort ,då kameran plötsligt la av. KORTFEL ?? Fattade ingenting ?

Veckans färg blev iallafall blå ! Hoppade över den snorgröna färgen. Allt gick bra. Åkte hem , middag och sen föräldrarmöte ! Då började förskylningen ge sig till känna , för när vi kom hem från mötet var soffan min vän resten av kvällen ! Orkade inte flytta mig från soffan till datorn så jag sket i att blogga igår. Nu känns det lite bättre så jag tog mig tid blogga idag. Ska nu göra mig fräsch för att dra vidare på jobbet !!

Då jag missade att få in ett blått gipsat ben av Alvin så tog jag denna bild av min fot i avslappnat läge !

Finns dom som tycker att jag måste ha något fel på mina fötter ??
NÄHÄ?? vadå ?
Finns det samband mellan Alvins fot och mina ?
Släktdrag ?
Till er alla ! Jag har inget fel , detta är fullständigt normalt ????

Inga kommentarer: