Totalt antal besökare

torsdag 13 november 2008

Går med nedsänkt huvud !

Jag har förändrats, min kroppshållning är inte den samma längre. Går numera med nedsänkt huvud.

Tidigare , när jag kom in i ett rum , tittade jag rakt upp och såg människor i ögonen. Är det åldern ? Mitt självförtroende sviktar ? Mitt skelett kanske börjar dra ihop sig. Dom säger att man krymper med åldern ? Det kan väl inte vara möjligt. Jag som knappt når över vattenytan i barnbassängen. Hur liten kommer jag bli ? Mina 156 cm får inte bli mindre. Då syns jag ju inte alls snart.

För tillfället vet jag varför jag går med nedsänkt huvud , jag kollar in alla golv ! Igår hos frissan tog det en evighet innan jag såg den övriga inredningen . Jag såg bara golven. Vi ska ju lägga in nya golv i vår nya lägenhet och jag behöver inspireras .
Tycker
detta med inredning är så svårt just nu. Vet inte alls vad jag ska välja.
I vår lägenhet nu , har vi samma golv i hela lägenheten
enkelt , men inte kul ?
I den nya , gamla plastmattor i hela .
Inte kul !


Ingen mening att fråga Jonny,
han säger bara sitt standard svar :
Blir säker bra !
Hur vet han det ?

3 kommentarer:

Monizz sa...

Jadu Marita... Håller du på å "krymp neråt som korompa" *flin*... Aschdå...vet att jag kommer strax efterpå ;) Hur som helst, så skriver du på ett riktigt roligt sätt, enligt min humor iaf (vad nu det vill säga..hrmm...) Sitter mest o flinar, skrattar, å gapfabbar mest nela tiden som jag läser...o läser...o läser... Annat med din blogg än min. På din häser det ju iaf saker *hehe*. Ja ska väl ta mig i kragen o uppdatera jag med...vilken dag som helst. Bara jag känner att jag "landat" efter att det jag kom hem från utbildningen. Kram, kram, hälsa alla/
Mona

Monizz sa...

Ytterligare en kommentar... Inte nog med att jag kommer strax efteråt i åldern...det ser mest ut som i mitt förra inlägg som jag blivit dyslektiker oxå. Knappt en bokstav på plats. Sorry! Hoppas det gick att tyda iaf. Kram igen!

Pernilla sa...

Det här med inredning är ju inte lätt. Vi ska till att göra om i Emmas rum snart och det är inte alls lätt.. man vill ju gärna köpa allt nytt och göra om helt.. men det går ju inte :/

Kram