Totalt antal besökare

fredag 7 november 2008

Jul, Jul,Jul ............

Idag är det den 7 november ! Och julen är här sen några veckor tillbaka. I reklamblad , i affärer, står gran, stakar, kulor uppställda ! T.o.m julglöggen på systemet finns. Har själv inte köpt men jag vet att Blossa 2008 finns på hyllorna.

Kommer julstämningen infinna sig år , när julen redan startat. Var det så här ifjol ? Har jag förträngt det ? jag vet att vi hade en lugn och skön jul ifjol ,så julen kom . Men är det inte för tidigt som den har kommit ?? kan vi inte vänta till december innan tomtar , glitter, pepparkaks deg infinner sig. ICA Maxi har extrapris på degen just nu , varför , varför ??

För att jag ska spara på godbitarna ,
julen! och inte hänga med dom övriga ,
kollar jag på något som tar mig tillbaka till verkligheten ?
Hittade denna till salu på Brisak i STO, ifjol

Fin snögubbe till salu !Vem fan betalar detta pris för gubbe i trädgård ?

1 kommentar:

Mia sa...

38.500:- ,Som hittat !!

Vi ses snart, kul - saknar dig!

Kram!!