Totalt antal besökare

lördag 15 november 2008

Hur ska jag hinna ?

Idag har jag tusen saker att göra och har inte börjat med en enda av dom ! Allt annat har jag gjort. Käkat en god lunch , inskolat Jonny på att lära sig använda lyften till Daniella . ( han har för tillfället ont i ryggen , så nu är det xtra viktigt ).

Läst tidningen framåt och bakåt ett par ggr. Sett på reprisen av Morronsoffan. Hunnit blogga . Kl 18 ska Jonny och jag vara på Harrys för att möta upp våra vänner. DÅ SKA JAG VARA KLAR !! Nej nu gäller det att sätta fart !

Fick denna länk av min bror , dom använder den på sitt jobb. Eller som hans kollega säger i mailet :

Jag har fått tag i en ny webbtjänst som vi kan använda för att ha koll på oss och var vi befinner oss.

Man slår ett mobilnummer på sökspalten och sedan spårar siten var mobiltelefonen befinner sig.

Kan vara bra med tanke på våra interna och extrerna montörer. Kan vara kul också testa var är frugan någonstans på dagarna!

1 kommentar:

Ylva sa...

Du, den där stal jag, rakt av bara, till min blogg :)