Totalt antal besökare

söndag 9 november 2008

Utmaning

Fick denna utmaning av Nina , En vän till Daniella och vår familj sen många år tillbaka !


Utmanad

Utmanad av NINA

De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.
.
Sju saker om mig:

-Att jag tänker skaffa minst 1 hund till innan jag är 50.

-Att jag har 1 1/2 cm kortare ben på vänster.

-Pratar ibland så mycket att jag blir trött på mig själv.

- Ser jätte dåligt på långt håll att jag flera ggr ha klivit på 6:ans buss istället för 8:an.

-Har 2 halvsyskon som jag aldrig träffat . En i Finland och En i Danmark.

- Blev av äldre skolkamrater påtryckt att snatta en klubba när jag var 9 år. Kunde inte äta upp den utan kastade den i en buske när dom inte tittade.

- Bott i Holland och Danmark när jag var jätteliten.

JAG UTMANAR :

Lena

Mia

Mona

Madde

Pernilla

Skrivet av Marita 9 november 2008

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marita!
Har du någon mailadress?
Kram
Kikki

Maritasblogg sa...

Hej Kicki , det var länge sen !! Kul att höra av dig ! Jo , visst har jag mail, hör av dig

maritaj64@hotmail.com

Kram