Totalt antal besökare

söndag 16 november 2008

Så var det slut på det roliga !

Jaha, så har söndagen kommit igen. Gårdagskvällen är som ett minne blott . Fort gick det också ? Tänk att man kan längta, planera, förbereda för en utekväll långt innan ,sen är det över på några timmar ! Vi hade iallafall kul trots att kvällen bara flög iväg.

Det är så sorgligt att det är så långt mellan vi alla kan umgås . Vi borde göra det oftare. Ta tid för varann , om inte i gala tappning , det räcker med att gå ut och käka tillsammans . Nu firade våra vänner att Jonny fyllt 50 år och det är några år till nästa av oss blir 50 . Så länge kan vi inte vänta ..

Men roliga minnen har vi, det finns det bildbevis på . Kan dock meddela att alla gick till bilen när kvällen var slut. Alla kunde även konversera utan att sluddra och tappa bokstäver , ord. Och jag kan nog ärligt säga att, alla är pigga idag trots jag inte har bevis för det. Men i det skick vi lämnade av alla så är jag övertygad om det ! Jonny har dock lika ont i ryggen i dag som igår . Stackarn !

Varför vill jag påpeka allt detta ?
Jo, vissa avbilderna nedan talar ett helt annat språk !
Men har man tokhärliga vänner så blir det bara så ibland !


Härliga Dotrotea folk vi träffade innan showen
Mias granne som ordningsvakt !

5 kommentarer:

Mamman sa...

ÅÅÅH marita, där är du ju, du med. Alla har ju roligt nog blivit med blogg! Tack för att jag fick möjlighet att ta del av er utekväll, alla ni underbara, glada o positiva energiknippen där uppe i kära gamla umé. Sitter ju numera fast i gnällbältets högborg, o får verkligen kämpa för att hålla näsan ovanför den gnälliga stämningen... =) Mina tre prinsessor jag fått som gåva på senare år uppfostras i sann norrländs anda.
Saknar er alla o dessa fina bilder av er kan jag leva på i mååånader! LOL från gammelgädda AnnaKarin.

Maritasblogg sa...

Hallå Anna-Karin. Hoppas det inte dröjer länge till du dyker upp i gamla ume . Kanske du kan boka in sommar 2009 , sex and the city 2. Vi planerar ett sex and the city gäng men en helkväll !! // Kram

Anonym sa...

Halooo!
Tack för en kanontrevlig kväll!! Synd bara på Johnnys rygg :(
Vilka fina och städade bilder! Vänta bara tills jag lagt ut mina!!! Ja lovar, kommer att lägga ut alla!!!!

Maritasblogg sa...

Väntar ivrigt med spänning !! Kommer även lägga in en länk på dina bilder från min blogg !!

Ps. Jag har inte cencurerat några bilder. Hade inget värre än dom som ligger ute. Ds

Mia sa...

Tack go vänner för en underbart trevlig kväll !!
Kan väl idag säga att jag är lite
glad att ingen annan nappade på mitt förslag att haka på till Schlagerklubben :0) Kan tänka mig att jag inte varit i dagens skick då...........

Puuuuussssss och kraaaaaammmmmmmm