Totalt antal besökare

torsdag 27 november 2008

Till minne av Nemo !

Min älskade Nemo . Idag är det ett år sen du lämnade oss efter en olycka . Jag har inte sett fram emot denna dag. Det tar emot att tänka tillbaka på den kvällen då allt hände . Jag har ändå lovat , hur ont det än gör att alltid minnas denna dag. Därför väljer jag att skriva ett eget inlägg om dig på min blogg .

Hur många hundar vi än kommer ha i våra liv kan ingen ta din plats. Dom som inte har djur kommer aldrig förstå, hur mycket en vän kan betyda för en. Du var speciell på alla vis , har aldrig och kommer aldrig att få uppleva det igen. Men mina minnen av dig kan ingen, ingen ta ifrån mig.
Din urna finns bland oss , och det kommer den att göra tills dagen jag vet var du vill vila. Den platsen har vi inte hittat än och kanske kommer vi aldrig hitta en bättre plats än den du har nu bland oss i familjen , då är det där du kommer att vara.

VILA I FRID
VI SAKNAR DIG





2 kommentarer:

Pernilla sa...

Åhhh.. sitter här nu med en tår i ögat..

Jag törs inte ens tänka tanken att man ska förlora ett djur.. det är ju som små bebisar!!!

KRAM

Michaela Larsson sa...

Älskade Nemo! Även om du är borta så kommer vi alltid minnas dig med glädje!
Amelias andra valp, med glimten i ögat, alltid go & glad!
Du påminner oss ständigt om Amelia och Amelia påminner oss ständigt om dig, en speciell valp som vi fick låna, om än för en kort stund så var det en fantastisk stund!
Du kommer alltid att finnas i våra tankar och i vårat minne ..