Totalt antal besökare

onsdag 19 november 2008

Två små leenden


Idag har det fotats igen. Det har ju gått en vecka sen tvillingarna var här dax för nytt gips, dagens färg röd, Är ju snart advent ! Fick dom att skratta bägge två, och jag fick det på bild också ! Nu blir det minst 2 veckor till nästa gång, Nu väntas special skor med ställning ?? Ska bli intressant och se hur det kommer att se ut. Bägge fötterna låsta med en ställning mellan ? Stackars Alvin ! Men huvudsaken han blir bra och kan gå normalt.



Jag har en annan fundering ! Vad är det med min äldsta son , Jimmy. Han kan ringa lite då och då , missar man samtalet och ringer upp efter ett tag så minns han aldrig vad han ville . Så här är det jämt ! Detta gäller inte bara när han ringer till mig utan alla. Idag när jag svarade så undrade han varför alla är lediga och bara han jobbar ?
-Nej, det är bara jag som är ledig , svarade jag.
- Jobbar Ante.
- Ja
-Då är det därför han inte svarade igår när jag ringde .
-Vad var det då ?
-Nja , det kommer jag inte ihåg ?

Inga kommentarer: