Totalt antal besökare

lördag 15 november 2008

Snart dax att ge sig av !

Nu är det bara 2 timmar kvar innan vi ska vara på Harrys. Jag hade ågren tidigare om hur jag skulle hinna. Tror att jag ligger ganska bra till i planeringen. Har inte hunnit allt jag velat , men lite grann. Packat ner alla skor inför flytten . Putsade även massor med vinterstövlar . Nu är dom OK inför vintern.

Åkte iväg på Hennes ,för att se om jag skulle hitta en topp till kvällen . Som vanligt blir det inte alltid som man tänkt . Kom hem med Bla en kappa. Hade inga planer alls på att kolla på en kappa men den var så snygg, så jag var bara tvungen att ha den. I och med att jag köpte en kappa har jag ändrat klädval. Jag ska nog ha klänning ikväll med stövlar till . Vet ej vilka stövlar, men Hanna och Daneilla har lovat vara smakråd.

Nu är Jonny snart klar i duschen så nu är det min tur !
Hoppas det blir kul i kväll och att showen med alla artister är bra !

Inga kommentarer: