Totalt antal besökare

söndag 5 oktober 2008

Åter igen Söndagkväll

Idag har inget intressant hänt . Dagen passerat som dom flesta andra söndagar. Vi har städat. Inte hela dagen utan i omgångar . Jag har dammtorkat . Jonny dammsugit, Hanna skurat. Hur tråkigt som helst men det måste göras. Kan inte förstå varför min uppgift tagit så låång tid. Kan det bero på att jag hela tiden har påbörjat ett rum och plötsligt kommit på något helt annat att sysselsätta mig med. Ätit godis ,(kvar sen igår) sett TV med Daniella, sorterat papper, osv . Jag är så företagsam ibland med att göra saker man inte ska göra !

Men nu är det gjort , En hel vecka till nästa gång . Tack och lov för det. Söndagskvällar är dom bästa. Man är färdig med allt som ska göras inför en ny vecka och kan med gott samvete denna tid ligga i soffan och slötitta på TV . Har ikväll börjat och se den nya serien Fringe . Tror den kommer att bli något. Det jag har sett hittills talar för det. En sak vet jag iallafall .
Hösten är här , vet inte om jag gillar det !

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag gillar inte hösten. Visst, när skiner solen(hur ofta gör den det då??) så är det ju jättefint ute... MEN vad går vi mot för tider???!!! Jo, ett MÖRKER!! Nää, tacka vet jag våren!!

Kram

Ylva sa...

Finns EN fördel med hösten, och det är att man får ha jackor och kappor på sig igen efter sommaren. Älskar ytterplagg, och har väl egentligen för många men tycker alltid jag behöver nya :)

Kram
Ylva