Totalt antal besökare

måndag 13 oktober 2008

NO HERO !

Skön familjekväll har vi haft ikväll .Jimmy ringde när jag var på väg hem från jobbet och bjöd oss på fika. Daniella hade tänkt gå på UG men valde att åka till sin bror istället. Jag och Jonny valde att promenera med hundarna. Skönt men det kändes att man har legat på latsidan ett tag.

När vi kom fram hade Ante, Daniella , Hanna redan hunnit dit , dom skulle precis börja spela Guitar Hero . Jag har varken sett detta spel eller provat det. Många snackar ju om hur kul det är . Satt och kollade ett tag hur våra barn utmanade varann. Sen var det plötsligt vår tur. Jonny hade ingen lust alls men fick en guitar stoppat i famnen. Jag tog emot en utan att veta vad fasen jag skulle göra. Hanna försökte förklara. Behöver man säga mer hur det gick ?

Alla som har spelat flipper vet hur det låter. Precis så lät det när jag febrillt tryckte på knapparna. När våra barn spelade kom det musik !

Flip flip flopp flopp flipp flipp flopp
fattar nada, vad gick detta ut på ?
Tacka vet jag Sing star, det kan jag, och är bra på !
Det är till för dom som inte kan sjunga !

1 kommentar:

Pernilla sa...

HAHA! Det ser lätt ut när man kollar på när andra spelar tycker jag. Men det får absolut inte vara mer än 3 olika färger för då hinner man absolut inte med. Fattar inte att barnen kan vara så duktiga och inte jag??! :)

Håller med, singstar är roligare!

Kram