Totalt antal besökare

onsdag 29 oktober 2008

Idag hann jag aldrig med !

Stressade i morse för att jag tänkte börja lite tidigare än planerat. Har jobbat in tors och fre och planerat sluta tidigare. Hann inte med rätt buss !

Syrran skulle ner med Alvin och Alva. Alvin skulle få nytt gips. Idag Rött Gips . Mitt i mitt möte , Hann aldrig upp på lassa.

Någon lunch hade jag inte med , men jag kunde ju köpa något efter förmiddagens möte. Det drog ut på tiden, Hann inte med någon lunch.

Men det gjorde inget skulle ju inte jobba längre än 14 .Vips blev det mer jobb på eftermiddagen. Hann inte med att gå hem.

Åkte hem med 17 bussen. Trött och hungrig kom jag hem. Passerade Hanna och Daniella , flinande i rummet. Hann inte med och se, Dom hade visst piercat sig.

Bild på Ellas piercing ! http://daniella-ella.blogspot.com/2008/10/idag-har-jag-piercat-mig.html

Hannas percing under plåster
(ska vara så på natten ??)

Fullt upp , efter dagens hektiska schema. 20.00 Bonde söker fru. Hann inte med det.

Sett Greys Anatomi i sovrummet ,
kopplat av , njutit av min kaos tavla .
Blir så lung och avslappnad av den.

Det hann jag med !
Tror jag hunnit ikapp nu ,
imorgon är jag steget före, hinner med allt .
Tavla: Dominikanska män
Målat av PePe 2002
Jag kallar den män i kaos
Vet inte varför jag älskar den

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag vill att du ger Johny en stor grattiskram från oss Persson´s, och vi hoppas han får en fin 50 årsdag, överaskningar kommer under dagen. Tur att vi har en bit kvar du och jag. Kram Ingalill