Totalt antal besökare

fredag 3 oktober 2008

Grattis Grattis !

Jimmy 10 Mån

En bamse kram till min förstfödde son Jimmy Johansson . Han fyller 25 år idag och firar denna kväll med sin bror med sambo och vänner !! Ha det så kul i kväll , hoppas du tar det lugnt och inte blir så full att du inte vet vad du gör ( det har ju hänt, men du blir väl äldre )

Vi övriga får ju äran att fira dig imorgon, med smörgåstårta och presenter . ( Förstår inte alls , varför inte vi får vara med ikväll ?? :-)

Tänkt att det var 25 år sen jag låg i lycksele och snusade dig i huvudet ( du föddes 17.26 ) .Jag var så lycklig, trots att du med din storskalle hade öppnat nedre pärle porten ganska rejält . Var nog inte i form att gå normalt på 2 månader , sitta ska vi inte tala om . Det har jag glömt idag och är så lycklig att du kom till oss . Tack för att du är den du är och att du finns i våra liv !

Älskar dig !
Grattis från Mamma !
Övriga i familjen hälsar Grattis och bamsekram

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja tänk så tiden går..... Men vi
är alltid lika unga och fräscha
trots allt, och det är ju huvudsaken !!...... HMMMMMM.......

Anonym sa...

Hälsa Jimmy och Gratta!!! kommer ihåg när jag va på BB och hälsade på Er! Han var då i det närmaste nykläckt!!!!