Totalt antal besökare

fredag 10 oktober 2008

Flämtande Utter !

Det kunde jag väl ha räknat ut med tanke på namnet !! Det var starkt ! Förbannat starkt ! Enligt min smak ! Fick tipset förra veckan av , en av mina bästa vänner Lena , på hennes blogg ! Det kan jag säga till dig Lena. Familjen var lyriska över denna rätt ! Dom älskade den ! Jag åt , och åt , och snorade, drack vatten, snorade, åt ,och drack vatten........

För första gången i världshistorien år Daniella upp sin mat före mig !!!!
Sen ska jag vara ärlig, det har jag påtalat tidigare i bloggen att man ska vara.
Jag får alltid kommentarer om att jag är ;
Ovanligt känslig, löjlig över vad som är starkt !

Vem säger att alla andra har rätt jämt!
Om man inte tror på sig själv vem gör då det ?

Mitt resultat från receptet

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja visst var det gott !!!
Vi åt det förra helgen och jag
blev helt tagen.
Barnen tyckte det var för starkt..... Jag är dessvärre ganska duktig på att
överdosera kryddorna, villket jag även gjorde på denna rätt...."en liten dutt till" kan väl inte göra något........Hm.....Hm..... nästa gången blir det punkt och pricka efter receptet!! :0)

Anonym sa...

Ha, Ha!! Tänk att den blev så populär, den flämtande utter`n, men det borde du ju ha räknat ut att den var stark så tom Uttern flämtade av törst :)