Totalt antal besökare

måndag 20 oktober 2008

Metallica biljetter slutsålda.

Så hände det vi redan inom oss visste. Biljetterna tog slut på 1/2 timme. Andreas hade redan förvarnat mig att mest troligt skulle dom inte få tag på några. Men allt var förberett. Mina 2 vuxna söner, Andreas och Jimmy, Andreas sambo , och 2 av hennes släktingar , alla hade dom planerat att gå på någon av deras 2 spelningar , gällde bara att ha turen att komma fram och hinna få tag på biljetter.

Igår ringde Ante och undrade om vi skulle överaska Hanna med en biljett. Vi hade pratat löst om det tidigare, kanske skulle vi överaska henne med det i julklapp . Hon skulle ju få åka med sina bröder. Jag satte över pengar så allt skulle vara klart till idag på morgonen . Antes sambo, Sarah satt redo vid telefon och datorn men det verkar vara som ett lotteri , bara turen som avgör. Dom drog en nitlott.
Tror jag undviker att berätta för Hanna att
hon skulle kunnat få se ett av dom band hon gillar!
Kan inte vara kul !


Kan bara gratulera alla tusentals fans som drog vinstlotten ! I detta läget hade det inte gjort någon skillnad om dom köat i Stockholm hela helgen .
Många frusna själar som gjort det blev även dom utan !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, vad synd. Det värsta är att det är massor med svarta-marknaden-människor som köper upp biljetterna för att sen kunna sälja dem dyrare och tjäna några hundringar. Skitdålig stil tycker jag. Hoppas ni får tag på biljetter senare.

Pernilla sa...

Fy va trist sånt där är. Jag och Togga hade tänkt att vi kanske skulle gå på ACDC nästa år.. men det var lika där. Biljetterna tog slut på 10 min!! *GRRR*

Kram