Totalt antal besökare

torsdag 23 oktober 2008

Fel färg

Veckans färg , Lila

Det blev inget rött gips idag. Jag har helt snurrat in mig i hur många veckor som gått och vilka färger Alvin har haft. Första gipset var blått, men sen kom lila , så det blev veckans färg.
Tiden på lassa idag var inte förrän 14.00. Jag åkte dit till 13.30 , ringde syrran på telefon.
- Jo , hon hade kommit redan, satt i väntrummet, på ortopeden.

Hon åkte själv denna gång med taxi , chauffören hade hjälpt henne upp till väntrummet.
-Jag funderade givitvis om hon hunnit äta något?Det hade hon inte
- Vill du att jag handlar något innan jag kommer upp ?, frukt, macka ?
-Nej, vi äter sedan... Jo, föressten , choklad ! Det blev dagens lunch .
Gipsa foten gick som vanligt , bra. Men det har hänt mycket på en vecka. Dom är mera, "med". Tittade på en och bjöd t.o.m på flera små flin.

Lämnade min syster vid 15-tiden , hon hade då över 20 mil hem. Jag for och fixade naglarna. Hon som gör mina naglar skulle bort i över 2 veckor och det skulle bli för många veckor mellan så vi gjode dom i förebyggande syfte. Dom var inte i skick idag att behövas fixas ,men nu klarar dom sig till hon kommer hem.

Alva
AlvinAlva
AlvinSyster yster , Pernilla
Dagens lunch !

Längtar till nästa vecka, skollov,
då kommer alla och stannar några dagar.
Vad livet leker !

1 kommentar:

Pernilla sa...

Dom är för söta dom små trollen :)

Ahhh.. marabou dajm *I LOVE* men det kanske inte är så bra till lunch *haha*

Kram