Totalt antal besökare

söndag 5 oktober 2008

Alla dessa serier och dockysåpor


På väg att lägga mig efter en kväll framför TV . Innan datorn stängdes av så hann jag med att snabbt ögna mig igenom Aftonbladet . Hittade en artikel om att Robinsson är tillbaka i vår !
http://aftonbladet.se/nojesliv/article3458631.ab
Vad ska man säga vad ska man tycka ? Orkar man med mer serier och såpor. Tänker så varje gång när något nytt drar igång . Ska man bänka sig igen och riktigt gå in i detta ! Följa varje program , läsa varje kommentar dagen efter i tidningen ? Nej, inte en tid till att passa!
Men vips , så sitter man där . Första programmet ,lite oengagerad , 2:a , mer engagerad , 3:a total engagerad . Orkar man med fler ny startade TV program . Just nu säger jag bara nej !! skicka mig till en öde ö , som Robinsson Ö , utan TV minst en månad ,
Annars kommer våren och Robinsson startar , med mig bänkad framför TV

3 kommentarer:

Emma sa...

Kikade in här och vill lämna lite fotspår efter mig :)

Anonym sa...

Va iafl. tvungen att kolla in stjärnor på is!! brukar inte titta på den där typen av program men Marcus Fagervall är ju bara så LÄCKER!!!!! :)

Pernilla sa...

Jag tycker det är jobbigt med alla dessa serier. När barnen var små då kollade jag nog på alla serier som fanns... hade inte tid med nåt annat då för man fick ju inte missa ett avsnitt. Just nu hinner jag nästan aldrig kolla på tv och det är ganska skönt. Den enda serie jag inte kan missa nu för tiden är Prison Break.. den är sååååååååå bra!!
Kram